O NAMA


Centar za razvoj karijere predstavlja organizaciju čiji je cilj da pomogne studentima u sticanju znanja i veština, poveže ih sa poslodavcima, omogući im da steknu realnu sliku o poslovnom svetu kako bi se lakše prilagodili okruženju nakon završetka studija. Isto tako suština centra jeste da se poveže sa kompanijama kako bi im predočila kvalitet znanja i veština studenata univerziteta i na taj način olakšala kompanijama regrutaciju kadrova. Dakle ključna uloga centra jeste da osposobi studente i ponudi ih na tržištu rada.

Univerzitet Metropolitan ima dobar sistem prenošenja znanja i stvaranja veština kod studenata. Način studiranja na Univerzitetu podstiče studente da razvijaju mogućnost razmišljanja u poslovnom pravcu, pruža priliku da primene svoje veštine kao i da ih unaprede. Centar za razvoj karijere na Univerzitetu Metropolitan bi upotpunio koncept „Student u centru pažnje“. Briga o studentima tokom studiranja u smislu praćenja napredovanja njihovih veština, usmeravanja na prave zadatke, savetovanje u vezi rešavanja prepreka koje nastaju, izazivaju osećaj poverenja u samu instituciju.

Centar za razvoj karijere bi omogućio studentima, koji nisu zaposleni, informacije usmerenja na prave adrese, pravim putem u cilju dobijanja posla, dok studentima koji imaju radno iskustvo, omogućio bi savete kako da postignu uspeh na najbolji mogući način. U Srbiji trenutno postoje centri za razvoj karijere koji funkcionišu dosta dobro o njima ću u daljem tekstu.

Pružanje informacija koje je su potrebne za napredak studenata. Objektivnost informacija pruža realnu sliku o stanju na tržištu rada odnosno šta je to potrebno konkretno za zadovoljenje potreba tržišta rada, potražnja za određenim profilima u određenim oblastima i slično. Što se tiče sa aspekta kompanija centar pruža sliku o nekom studentu u smislu njegove sposobnosti na osnovu dosadašnjih postignuća.

Zaposleni u Centru imaju za zadatak da se posvete napredovanju svakog studenta u poslovnoj sferi, s tim da se od studenta očekuje da pokaže zainteresovanost, odgovornost i predanost u razvoju svoje karijere. Status poverljivosti informacija koje su dostupne Centru o nekom studentu ili o kompaniji mogu da promene status samo ukoliko se sklopi dogovor o promeni.

Centar će gledati da, koristeći se dostupnim resursima, kvalitet pružanja usluga održava na nivou koji će održati poverenje klijenata kako studenata tako i kompanija. Obzirom na cilj poslovanja centra, zaposleni u centru bi trebalo da održavaju kontinuitet sopstvenog profesionalnog usavršavanja. Konstanto unapređivanje poslovanja centra će se direktno oslikavati na kvalitet usluga koje pruža. Svaki vid saradnje sa ostalim institucijama je prihvatljiv samo ukoliko je u skladu sa ciljevima postojanja centra.

MISIJA


Motivacija i pomoć studentima osnovnih i diplomskih studija da donose kvalitetne odluke o svojoj karijeri, obezbeđujući im resurse, posebne programe i individualna savetovanja na temu razvoja karijere, kao i asistenciju u obezbeđivanju stručne prakse, zapošljavanju i izboru diplomskih studija. Osposobljavanje studenata za uspešno reagovanje na savremene poslovne izazove. Stučna selekcija kadrova kao spona između studenata i kompanija iz okruženja.

VIZIJA


Vizija Centra za razvoj karijere je da postane prepoznatljiv za mlade u okruženju po aktivnostima važnim za podizanje lične konkurentnosti i razvoj karijere kao i da razvije imidž savremenog i tržišno orjentisanog centra koji će privrednicima omogućiti efikasniju regrutaciju kadrova.

CILJEVI


  1. Stvaranje delotvornog sistema podrške studentima i diplomcima u sticanju znanja i razvoju veština koje će im biti od značaja zarad zapošljavanja ili unapređenja studiranja
  2. Povećanje broja studenata koji su tokom studiranja stekli radno iskustvo
  3. Ostvarivanje saradnje sa kompanijama u okruženju radi promovisanja veština i znanja studentata našeg univerziteta u cilju podizanja svesti o kvalitetu studiranja na univerzitetu.

ZADACI


  1. Rad na razvijanju sposobnosti, znanja i veština studenata
  2. Pružanje pravih informacija koje su neophodne prilikom stvaranja kontakata sa kompanijama
  3. Pružanje informacija studentima kada je reč o sticanju dodatnog znanja i usavršavanju veština
  4. Unapređenje sposobnosti studenata organizovanjem seminara, radionica i predavanja
  5.  Savetovanje studenata u situacijama kada nisu sigurni koju odluku da donesu u određenom trenutku studiranja
  6. Osposobljavanje studenata za brigu o ličnoj karijeri
  7. Prikupljanje informacija i praćenje situacije na tržištu rada